سبد خرید شما خالی است
    0 محصول
ویژگی های گارانتی موبایل در ایران

ویژگی های گارانتی موبایل در ایران

کالا‌های الکترونیکی با گارانتی‌های مختلفی در بازار وجود دارند؛ برای همین اگر با ویژگی‌های گارانتی خوب آشنا باشیم می‌توانیم بهترین گارانتی را از میان سایرین انتخاب کنیم.

 

ویژگی های بهترین گارانتی موبایل در ایران :

هنگام خرید یک کالا الکترونیکی یکی از عوامل موثری که برای خرید به ما اطمینان خاطر می‌دهد؛ گارانتی یا ضمانت‌نامه است. به همین دلیل خدمات پس از فروش کارآمد از مهم‌ترین نقاط قوت یک شرکت به شمار می‌آید. کالا‌های الکترونیکی با گارانتی‌های مختلفی در بازار وجود دارند؛ به این دلیل برای داشتن خدمات پس از فروش مناسب، نیاز است تا با ویژگی‌های گارانتی خوب آشنا باشیم و بتوانیم بهترین گارانتی را از میان سایرین انتخاب کنیم. در ادامه با مهم‌ترین مشخصات یک گارانتی خوب آشنا می‌شویم :

 

اعتبار شرکت ارائه‌‌ دهنده گارانتی :

از آنجایی که هر کالا تحت‌پوشش گارانتی شرکت‌های مختلف قرار می‌گیرد؛ اعتبار شرکت بسیار حائز اهمیت است. تمامی محصولات شرکت ارشد همراه جاوید توسط خود شرکت اصلی گارانتی می‌شوند و کد استعلام گارانتی در جعبه محصولات قرار می‌گیرد تا شما مشتریان گرامی بتوانید با استعلام گرفتن کد، از اصالت گارانتی اطمینان حاصل فرمایید.

 

مدت زمان گارانتی :

مدت زمان گارانتی اغلب محصولات الکترونیکی بین ۶ تا ۱۲ ماه است. شرکت ارشد همراه جاوید برای اطمینان خاطر مشتریان از اصل بودن کالا‌ها، مدت اعتبار گارانتی محصولات خود را بین ۱۲ تا ۱۸ ماه قرار داده است تا شما خریداران عزیز بتوانید برای مدت طولانی‌تری از خدمات پس از فروش شرکت بهره‌مند شوید.

 

پشتیبانی توسط شرکت :

هنگام خرید از سایت ارشد همراه جاوید علاوه بر پشتیبانی توسط کارشناسان مجرب پیش از فرایند خرید، پس از خرید کالا نیز می‌توانید توسط تیم پشتیبانی خدمات پس از فروش را به راحتی دریافت کنید. فرایند خرید از سایت ارشد همراه جاوید ۲ مرحله‌ای است. در مرحله اول  شما کالا مورد‌نظر خود را در سایت انتخاب می‌کنید و در مرحله بعدی کارشناسان با شما تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را پیش از خرید کالا برای شما ارائه می‌دهند و همچنین به شما کمک می‌کنند تا محصول مورد‌نیاز خود را انتخاب کنید‌. این پشتیبانی همچنان بعد از خرید  و دریافت کالا نیز ادامه دارد.

 

احراز هویت مکان و داشتن نماد اعتماد الکترونیک :

فروش حضوری و احراز هویت مکان یک شرکت مهر تاییدی بر اصالت آن شرکت می‌باشد. شرکت ارشد همراه جاوید علاوه بر فروش آنلاین، به صورت حضوری نیز در خدمت  مشتریان گرامی است. نماد اعتماد الکترونیک موجود در سایت شما را به پرداختی ایمن راهنمایی می‌کند.

 اینماد سایت ارشد موبایل

تاثیر گارانتی بر قیمت تمام شده :

یکی از دلایل اینکه کالا‌ها با قیمت‌های مختلف در بازار ارائه می‌شوند این است که آن‌ها توسط شرکت‌های متفاوتی تحت‌پوشش گارانتی قرار می‌گیرند. اما این موضوع قطعا به این علت نیست که با خرید یک کالا به قیمت گران‌تر، حتما خدمات پس از فروش بهتری را دریافت می‌کنید. شرکت ارشد همراه جاوید به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا علاوه بر خرید اقتصادی محصولات، از بهترین خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوند.

 

خلاصه :

 

  • کالا‌های الکترونیکی با گارانتی‌های مختلفی در بازار وجود دارند؛ برای همین اگر با ویژگی‌های گارانتی خوب آشنا باشیم و می‌توانیم بهترین گارانتی را از میان سایرین انتخاب کنیم.

 

  • تمامی محصولات شرکت ارشد همراه جاوید توسط خود شرکت اصلی گارانتی می‌شوند و کد استعلام گارانتی در جعبه محصولات قرار می‌گیرد تا شما مشتریان گرامی بتوانید با استعلام گرفتن کد، از اصالت گارانتی اطمینان حاصل فرمایید.

 

 

  • مدت اعتبار گارانتی محصولات بین ۱۲ تا ۱۸ ماه قرار داده شده است تا شما خریداران عزیز بتوانید برای مدت طولانی‌تری از خدمات پس از فروش شرکت بهره‌مند شوید.

 

  • شرکت ارشد همراه جاوید علاوه بر فروش آنلاین، به صورت حضوری نیز در خدمت مشتریان گرامی است. نماد اعتماد الکترونیک موجود در سایت شما را به پرداختی ایمن راهنمایی می‌کند.

 

  • شرکت ارشد همراه جاوید به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا علاوه بر خرید اقتصادی محصولات، از بهترین خدمات پس از فروش نیر بهره‌مند شوند.